2.8.10

teka-teki orang dewasa

ok aku nak bagi teka-teki nih...


apa persamaan Mayonis dengan Air Mani??



aku pikir 4 5 6 kali gak nak post nih..hehehehe

23 comments:

nadiah fatihah said...

...dan aku yang blur ni pon menjawab....'apa persamaan mayonis dgn air mani??'

ok tu tnya balik...
aku siyes xtau ayue...tlg gtau!!

AyuE SurihanyOt said...

nadey:: masa aku dapat teka-teki ni pon aku blur jugak...maklom lah budak baik...hakhak

J. Love said...

kah kah kah. ape gune redtube dan xvideos macam ni pun tak tau weh? kah kah kah kah!

AyuE SurihanyOt said...

weh dalam redtube dia bagi teka-teki ni jugak ke??

Anonymous said...

air mani kaler itam pekat2
mayonis putih2 debu

Farid MOFASAD said...

sayang lucah...


sabarlah


malam sikit yer..

AyuE SurihanyOt said...

farid:: ermm yayang...malam nak buat ape??hakhak waklu!!

Anonymous said...

apa persamaan Mayonis dengan Air Mani??


=jwpnnye cz LADY'S CHOICE!!
HEHE ;))

AyuE SurihanyOt said...

anon ni sure budak kelab dangdut!!sebok la kau..akak nk teka kat diorang laaa...hahaha

Hamzah Ian said...

oh lucah gile.. apehal tetibe air mani pulak???? lu penah tengok air mani eyh???

kantoi la lu serihanyot!!!

hahahahaahah
ahhahahahahah
hahahahahahah...

abes la hang.. nnt pakwe hang lari

alvin takda umah harga 8juta said...

owhh..
aku suka mayonise cap lipan

AyuE SurihanyOt said...

haha..celake hamzah..aku tak penah tengok ok..ni zam enol yg bagi teka-teki bangang ni taw..


alvin:: ada pulak mayonis cap lipan...

Farid MOFASAD said...

hahahahhaha

AyuE SurihanyOt said...

apasal gelak parid??

DuniakuAbstrak said...

woi2..mayonis tu feveret aku..jgn cemar kesucian mayonis..hahaha

SYAKIRA said...

warna dia sama! kelikatan dan viscosity pn sama. haha..

Hamzah Ian said...

hahaha... apesal zam gile seks ni??

maisyara Pot! Pot! said...

erkkk... aku segan nak jawab ni. hakhak :P

Wan Perlis said...

perempuan suka kedua-duanya

AyuE SurihanyOt said...

hehehe..betol la tu..ladies choice..

john bert said...

solan basic ni. spe xdpt jawab xleh kawen.

eiffel said...

air manih tuh mcm mne pown gwa xtau???(gwa inesen)

latest entry
my blog
xchange ur link

AyuE SurihanyOt said...

john::erkk aku tak leh jawab taw tp aku yakin aku boleh kawin...=p


eiffel:: berlagak inesen plak..blah la wei...haha

boyfriend