16.8.10

Berakhirnya satu penyeksaan

Tajuk macam familiar kan??aku pon tak pasti mana aku dengar, samaada tajuk novel, lirik lagu ataupun tajuk drama..yang pasti kepala otak aku terpikir nak buat tajuk tu...takkan bulan puasa nak letak tajuk lucah jugak??macam nak menempah tiket ke neraka pon ada..






Aku baru balik dari jumpa doktor tadi, setelah seminggu aku sakit yang tak keruan, kejap sakit kepala, kejap demam, kejap batuk..perghh mengada-ngada taw tak tapi nasib baik time bukak puasa aku boleh makan, kebah la sikit aku punya demam tu...bila dah lepas makan ja ohh setat dah pening kepala rasa nak muntah-muntah...cilake kan gua, cakap je la tak nak pegi tarawih banyak pulak alasan gua...(-_-")



Ok berbalik kepada cerita aku jumpa doktor tadi...LAMA GILA AKU TUNGGU NAK MASUK BILIK DOKTER TU!!!!ok paham tak bila aku dah capslock kan kat ayat tu..bermakna aku tak perlulah nak mencarut sebagai tanda yang aku tengah bengang nak mampos!entah kejadah apa yang dia buat kat dalam tu pon aku tak taw..padahal pesakit yang sebelum tu dah keluar 15 minit yang lalu..hoh sabar ayu sabar..benda haramjadah-haramjadah ni tak baik keluar waktu bulan pose...


Bila aku masok je dalam bilik tu..macam biasa la dokter tu akan tanya, adik sakit apa?berapa lama? ok aku pon jawab la...Dia pon taip la jenis ubat yang dia nak kasik kat aku...pungpangpungpang dia dok sebut nama ubat-ubat tu kat aku...macam aku nak hafal pulak huh tak kuasa la aku haii...


Ok adik boleh pi amik ubat kat kaunter sana...kata dokter tersebut kepada aku...ok tak sampai 10 minit pon dia cek aku...







dalam hati aku dah berkata....










"Aik Dokter MC puasa takdak ka???"


lantas aku berlalu dengan muka hampa dan kecewa...

22 comments:

Wan Perlis said...

sila ke klinik suwasta utk cepat

AyuE SurihanyOt said...

klinik swasta mahal..pas tu jauh..=p

hiro said...

aku skit smnggu..dh smnggu..cmne neeee..haha

zam.enol.arep said...

da ok lom?

AyuE SurihanyOt said...

hiro:: pi la amik ubat..habaq kat aku mcm aku dokter...=p


zam:: belom zam..dok batuk uhuk,uhuk lagi nih...

Hamzah Ian said...

ko saket nak beranak ke???

AyuE SurihanyOt said...

aku masih dara..kejadah nak beranak plak nih...hang jgn macam2 hamzah..

Hamzah Ian said...

hahahaha.. aku cume bimbangkan kwn2 aku je.. \

ko saket ape weh??

Dark Half said...

kekeke...soklan terbaik dr ladang oleh incik hamzah
ayu, hang x dpt mc pose pun,thn ni pose pun sure x cukup gak kannn?melainkan hang pegnen..ehehe

Latest entry grafik novel gua ~ Kalau Aku Bendul Kau Apa?Bangang?

AyuE SurihanyOt said...

hamzah::aku demam la...adoii dah brapa byk entry aku up aku ckp pasal aku demam je...adoii..


dark Half:: haha..betol2...tp buat masa skrg aku posa penoh lg...=p

Nurida Ardy Chikeboom @_@ said...

doktor : xdak la dek..nk MC p klinik siva & geng...huhuhu...~_^*

Hamzah Ian said...

kalau demam aku la ubatnye.. hehe

DuniakuAbstrak said...

ko time puasa baru nak demam la? puasa tahun lepas pon ko demam gak? puasa 2 tahun lepas pon demam? puasa 3 tahun lepas ada demam? ni namanya demam puasa..

nur_nj said...

Syafakallah.
Semoga cepat sembuh ye Ayue.
Banyakkan makan buah kiwi kalau batuk.
Banyakkan minum air suam ye.

Take care ya (^_~)

AyuE SurihanyOt said...

nurida:: hoho..klinik swasta bg ke mc???


hamzah:: terima kasih hamzah..aku dah nampak hang sayang aku sungguh2...=p


ayul:: kau nak kate aku ngelat la ni kan..wehh aku demam betol la...=(


nur nj:: terima kasih nj...=)

eiffel said...

klinik swasta klo ko minta mc dia bole bg..tp..dia akn caj..camtaek kan!!!klo gomen lak, dia hnya akn bg slip kehadiran hospital jerk...sbb aku penah kne...time tuh nk carut sebakol pown ade >.<

J. Love said...

doktor semua cenggitu. dia takde ah consult hebat mana pun. charge je lebih. jadah sungguh.

tapi lu apsal tak buat kecoh. kalau gua la kan.. ha lu pikir sendirik ah ape gua buat.

hentakbelipat said...

kira biasa lah tu dokter macm itu..itu belum sakit perut tapi bagi ubat seseme

AyuE SurihanyOt said...

eifel::kau try carot tgk..ngeh3 tgk apa reaksi dia..mana taw kot dia bagi mc seminggu...=p



j.love:: gua kalau pi jalan2 tgk org buat kecoh memang gua saspek lu je...=p



hentakbelipat:: tu dokter cilake namanya..nak bg mampos budak..

Berd said...

nanti darah keluar baru boleh mc. sabar.

AyuE SurihanyOt said...

tgah sabar la ni berd..

Linglung said...

saja kena tunggu lama nak uji kesabaran lu di bulan puasa..ok? sabar ye?

boyfriend