25.8.10

Dugaan bulan puasa selain makanan #2

Aku baru bangun tidur ditengah-tengah malam ni...selalunya aku akan tidur awal kalau penat sangat atau tension ataupon sedih gila babi...dalam kes ni aku tengah tension, kepala otak serabut dengan assignment,projek dan jugak eksperimen PSM yang tak menjadi...Yang paling aku menyampah henset aku buat perangai!!!dua-dua pulak tu...memang tahap nak menguji kesabaran aku dah ni...


Ni bukan zaman orang hantar mesej pakai burung merpati, kalau tak dak henfon mcm mana aku nak contact kawan-kawan, MAK aku (sekurang-kurangnya aku pakai henfon dua pon aku talipon mak aku taw..ni pakai henfon dah kerja gaji ribu-ribu nak talipon mak pon kedekut!!aku harap sangat ada mangkok ayon yang terasa) dan yang paling penting macam mana aku nak bangun pagi kalau takdak henset sebagai jam loceng????????


Ahhh satu hal pulak nak pi baiki henfon bagai,kedai cina ni bukan boleh harap sangat....rosak dia sikit ja tapi cas mahal nak mampos...contohnya speaker henset mak aku problem hari tu, babi sial cina tu cas sampai 80 hengget padahal mak aku pakai henfon bodo je bukan boleh letak 3gp pon...lepas 2 3 hari dah rosak balik...last-last bagi abang aku gak tengokkan, tak sampai 5 minit abang aku godek-godek dah boleh guna...


Ni henset aku boleh la bagi kat abang aku suruh pebaik kan?????ahhhaaa boleh sesangat tapi sebelom tu wajib la kena tazkirah ceramah bagai...pos kat fb tadi pon dah kena macam-macam...rasa nak maki haramjadah kat diri sendiri pon ada...demmm it!!!!

19 comments:

Hamzah Ian said...

apa kata anda beli yang baru?? duit ada lagi kan?? bagi la hadiah untuk ibu anda sebagai hadiah hari raya.. mesti beliau suka..

talifon yang murah pun tak sampai 100hinggit.. anda mampu. dari baiki kat kedai cina memang la kena tipu..

renung-renungkan dan selamat beramal!!!

AyuE SurihanyOt said...

nak beli henfon baru tu la yg xdak duit sayang oii..

Hamzah Ian said...

lor.. meh jadi awek saye.. hari2 talipon free

AyuE SurihanyOt said...
This comment has been removed by the author.
~ROSE RYANNA~ said...

hp rose pun baru ok..mmg xleh hidup tanpa hp..bgn pg terus raba2 cari hp kat sebelah..rasa cam lumpuh bila sehari xde hp..

AyuE SurihanyOt said...

hoho..taw xpe...bagaimana la hari tanpa henfon...

eiffel said...

owh...mbe gwa pown penah wt statement cm tuh...

bgaimana hari tanpa fon...

skali mak dia sound...

't ko mati aku tanam skali ngan fon ko tuh'


huhuhhuuhu

Berd said...

lu macam ni la dalam bulan puasa. tak boleh duduk diam. sabar. nanti satu syawal melucah la.

AyuE SurihanyOt said...

eifell:gila rare mak dia..haha


berd:: sejak bila pulak aku melucah ni berd????ni sah2 baca tajuk ja..

Hasrol Nizam said...

guna ganaih sgt ni. sampai rosak abes hp..

Pendapat anda?
Awak, boleh pakai purdah tak?

DuniakuAbstrak said...

dugaan2..ko pakai henpon ganas2 ke? henpon aku pon problem nih button problem..

bli baru je la

GaDis CoMeL said...

aku pun baru beli henpon baru. sakit hati henpon lama asek buat hal. terbang rm190 beli henpon baru. beli henpon cikai dah lah.haha.

zam.enol.arep said...

sy yg gila komen. Sy mahu komen lebat2. Pronounce elok2. Lebat. Bukan luvbite. Haha

patot la msg lu xdpt kak. Kuih da smpai da. Bila mahu? Rm24 sahaja terima kasih. :)

Hamzah Ian said...

nyahahhaa.. weh zam.. kuih ko mesti laku kan..

AyuE SurihanyOt said...

ganas tak ganas xde la sampai aku gigit henfon tu...


gadis comel:: bagi aku hadiah henfon boley??hehe


zam:: kau mesej henfon digi akak jgn mesej no celcom...wahh ada diskaun eyh???singgit je???hehe ok2 nnt akak roger nak amik bila...


hamzah:: kau jgn nak mendengki kat zam pulak...

hentakbelipat said...

meh sini ku kejut kan

Nurida Ardy Chikeboom @_@ said...

bestnyer ada abg reti bek key hp..[hp sy speaker dia pown rosak..urm..boleh abg tulun bek key kan...~_^*]

Hamzah Ian said...

nyahahaha.. weh..

fndrocka said...

aku dah sebulan pakai hp baru.. saja nak bagutahu :-Q

boyfriend