6.6.10

Bajet diri gadis melayu habis!!

Kawan abang aku datang rumah..dok pebaik keta rosak apa entah..hensem kot mamat tu..lalalala

actually aku tak nampak sangat pon muka dia..pandang sipi je..ye la anak dara mana elok tenung laki lama-lama..tak pepasal kena cop gadis miang terang tang-tang plak...

Then, abang aku suruh masak air..Dia suruh masak je, aku plak gatal-gatal nak buat air..calon isteri terbaik generasi 1 malaysia la  konon-konon nya..Dah depan mamat hensem kena la tunjuk rajin sikit...=p

Aku tanya abang aku nak buat air apa...Dia kata buat la nescafe o' je..

ok fine aku buat...

Tetiba dia boleh tanya...

"Boleh buat tak nescafe o'?"

Aku senyum tipis je..

Dia tanya lagi...

"Boleh buat tak??"

Hai abang aku ni macam nak menguji daya ketahanan dan sifat-sifat semulajadi wanita aku ja...Nasib la masa tu kat dapur,kawan dia tak dengar kot.. kalau tak jatuh la kredibiliti aku sebagai gadis melayu...lol

aku dengan yakinnya menjawab.."Boleh kot.."

Dah siap aku bancuh, abang aku datang dapur..aku suruh dia rasa...

Aku menanti sambil mengembangkan sikit hidung aku...aku taw mesti sedap punya sebab aku buat dengan penuh kasih sayang..







"Tambah lagi satu sudu gula..."

Cilake..fail jugak aku buat air...o_0


p/s:: mamat tu ada lagi kat rumah aku sekarang ni...aku dok senyap-senyap ja dalam bilik..pemalu kan aku ni...hakhakhak

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

17 comments:

syAzAnA said...

haha. xpew2. lulus lah tuh. nnt kem slm kat kwn abg kamu tuh. wakaka

J. Love said...

hahaha kalau gua masuk line je. mane tau jodoh. tapi kalau nes'o tak lepas buat, gua masuk bilik senyap-senyap jugak ar

@yuE said...

syazana:: haha....insyallah...aku nak bg salam kt dia pon tak lepas...nk kirimkan salam ko plak...adoiaiii lambat lg kot...hakhak

j.love:: gua pemalu kot...haha giler malu kalau mamat tu taw gua tak reti buat air...dushdush..

Wan Perlis said...

ahak
fail la hang ni
lain kali habaq la kat ang hang saja takmau boh gula lebih.nnt kencg manis

@yuE said...

wan:: haha...percaya plak abang aku bila aku cakap macam tu...haha

Roronoa Zoro said...

haha.. fail? ayoi...

lain kali kata kt abg hang.. gula la nie mahai.. x bleh banyak2.. haha

@yuE said...

zoro:: betoi jugak kan..haha tak terpikir plak aku...biasa la terkesima tgk mamat hensem datang umah aku...haha

j0j0_bdiN@ said...

kalo aku~
lantak ko la..
p minum air paip depan rumah nun~
aku plak selamber jek ngangkang depan tv~

@yuE said...

jojo:: haha..giler ahh aku ingat aku je kejam...rupa nya ko lagi kejam..=p

faizal said...

salam..sudielah kirenye utk terima award nie yer..http://cerita5zal.blogspot.com/2010/06/my-3rd-awardtq.html

hellioz said...

poyo
pemalu plak lu
gyahaahahahaahah~

meyh blaja buat air ngan gwa
blaja buat air liur mase tidur
gyahahahahhahaha~

@yuE said...

faizal:: terima kasih nanti aku amik k..;)


hellioz:: gua mmg pemalu derr..haha air liur basi nak buat ape..ngoi betoi..

ravishingpeacock said...

gadis melayu..eceh hehe ;)

Whoopz said...

Nescafe o kena pekat.. Kurang gula.. Baru rawks!

hans said...

hahahha
cakap la dkt abang ko
xbaik makan gula banyak2
hahaha

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. kira lulus la tu. air tu dibancuh utk mengelak si suami terkena penyakit kencing manis. lalala~

sangat-sangat pemalu.. bagus tu.. (^^,)

Hasrol Nizam said...

meh sini aku ajar ko buat air ayue..aku pernah kerja kat kedai tukang buat air kot..

boyfriend