15.6.10

Aku tak taw nak letak tajuk apa..takut terkejar trafik la pulak..

Nampak macam nak kejar trafik tak??haha....
Nak maki aku sila ke bahagian komen..lalalala~~

***************************************************************************
Dah lama tak story pasal tempat praktikal aku...ewaahh macam orang kesah sangat pasal aku..=P  lantak ler kan....


Setelah 7 minggu aku menghabiskan masa a.k.a praktikal, aku telah diberikan keja engineer yang sangat mantap...nak taw lebih lanjut boleh KESINI ataupon KESITU...

Tapi hari ni lain sikit...aku tak perlu lagi mengadap keja-keja pejabat sebaliknya aku kena mengadap muka-muka pekerja kilang kat situ...

Aku ditugaskan untuk memantau keja-keja diorang..berat jugak tanggungjawab aku ni...tetiba aku rasa macam jadi perdana menteri macam polis macam ahli bomba...kira suma keja govemen la aku rasa walaupon hakikatnya aku keja kat sewasta yang elaun nya ciput gila...serius ciput..nak bayar duit ubat buasir pon tak cukup..

Tempat yang aku keja tu pulak kena pakai gaun ehh bukan la selayaknya dipanggil  jubah...




TAADAAAAAA...
Ok gambar posing macam haram..
aku pon tak taw kenapa aku posing bangang macam nih..(-_-")

Kalau lelaki kena pakai satu benda lagi iaitu topeng H1N1...tapi jenis kain bukan plastik...

macam ni...







Point yang aku nak cakap kat entry ni ialah....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

MAMAT-MAMAT KILANG TU NAMPAK HENSEM LA PULAK BILA PAKAI TOPENG NI...SAMPAI LAKI ORANG PON aku NAMPAK macam HENSEM ja...


wadafak...laki orang pon aku usha...giler ape...


P/S:: kalau aku pakai purdah macam ni mesti orang ingat aku cantik giler meletop kan...betoltakbetoltak??

WAKLU....sila terajang gua laju-laju sebelom gua perasan dengan lebih lanjut...

18 comments:

E L L A said...

yes ! ak stuju ! jum marey sesame pkai purdah bramai ! ahak

J. Love said...

gua bukan tanak terajang. tapi kalau gua terajang, abeslah hilang keayuan gua pasni. semua orang tahu gua sopan orangnye.



(gua syak lu pulak terase nak terajang gua kan kan kan?)

@yuE said...

ella::: mari....erkk jap aku tak solat isya' lagik...


J.Love::: terasa macam nak terajang gak...tapi gua sayang lu der...nanti sapa yang nak bahan abg sally kesayangan lu tu...haha

Frodo Baggins said...

kalau lu pakai coli merah lagi seksei! keh3x ... woohaaaa!


>>___<<


lu jgn skandal ngan laki org
ngan bos x per. wahahahha.
terasa nak sepak wa ke?
wa rela .. sila lah ~ :)

@yuE said...

weh frodo...gua memang pakai coli merah...aisehhh terkantoi lak..


bos gua cina.....gua layan mamat melayu je...macam lu...wahwahwah!!

Nadia Helena said...

praktikal kt ne ni?

@yuE said...

kat unomedikal...

blakepaghe said...

xper perasan sebab itu kan perasaan.. hehe

Wan Perlis said...

nampak hensem la nampak mata ja
buka mask hancus

dak eina (◕‿◕) said...

gatai la u nie....huhu

Farid MOFASAD said...

suh laki 2 bukak topeng.. gigi mesti cantik macam aku punya

Linglung said...

gua ada terasa sikit2 mahu terajang..tp lu tlg ajar ghua mcmana nak terajang secara online..gua tak sabar ni..keh keh keh

Linglung said...

tp kenapa lelaki saja kena pakai topeng H1N1 tu??

hellioz said...

lu jgn carik pasal
xpasal2 kene hayun senduk ngn bini org nanti

gyahhhaahahaah~

@yuE said...

blakephage::: betol2...tu semua perasaan...


wan::: tu aku tak taw la plak klu depa bukak mask tu...muka msti tak boleh belah pny...haha


farid::: gigi ko cantik ke????aku tak penah tgk bai...hehe


linglung:: haha..lu ingt gua nak ajar ke klu gua taw pon...lalalala~~

laki kena pakai mask sbb laki ada kumis,misai, dan jggut...pempuan takdak...=p


hellioz::: haha...lu ingt gua keji sgt ke nak rampas laki org...

Yus said...

Alamak, posing macam tu pun nampak seksi..hehehe ;)

safiyyahosman said...

ahahahaha..
sungguh comey..
hihihihihih
click bg besar..bru nampak kiut..hihihih

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan... singgah la ke blog sya ;)

boyfriend