2.6.10

Baju aku tak comel mungkin kategori selebet sahaja

Masa tu nak beli kacang buat kunyah-kunyah dalam ofis..ada pulak minah cun datang sebelah aku nak beli kacang jugak..cun,cantik dan bergaya tapi afza kata biasa-biasa saja minah tu..

Bagi aku cantik la..awek free hair, pakai baju MACAM mahal, rantai leher labuh sampai ke perut, rambut buat stail ala-ala pelakon korea...haa tak cantik lagi??

Brader jual kacang tu pon macam dah terliur tertarik habis kat minah tu...Siap kata "bye" lepas minah tu blah (bye dia tu memang penuh dengan lenggok menggatal)..minah tu mesti la jual mahal derr...

Brader tu tanya kawan dia...

"Cantiknya...keja pejabat ke operator pengeluaran tu???"

Dengan lantang aku berkata...

"Operator Pengeluaran ja..."

Aku pon tak pasti kenapa aku boleh jawab soalan brader tu padahal dia tanya kat  kawan dia..mungkin aku dengki kot brader tu tak pandang aku...hahaha

Sound desperate??cis aku tak hadap sangat la..dah aku rasa nak jawab soalan tu...kesian plak kat brader tu dok tertanya-tanya...jadi satu hal pulak nak cari FORMSPRING minah tu..


Lepas tu kawan brader tu cakap kat aku...

"Betol la dik..Jangan pandang pada pakaian ja kan..Kadang-kadang orang keja ofis ni pakai cincai-cincai je.."


Haii dia ni macam nak menganjing aku pon ada...mentang-mentang aku pakai selebet je hari ni...='(

11 comments:

jane said...

ngahahahhahaha


bak kata abah aku
'biar kite selekeh,tp otak bijak..'

n aku pegang kata2 tu
nnt kite lawa n nakal dpn suami jerrrr

weeee~hahahahah

princeduyong said...

ermm...biar selambe jangan selekeh...biar selambe janji poket tebal...biar selambe janji hati senang...

Wan Perlis said...

aku serabai ja.ahaha
mmg xnak org ngorat

AyuE said...

jane:: hhaha aku setuju dengan ko..melawa depan suami je nnt..=p


prince:: kira aku kena jadi selambe la nih??hehe


wan:: ooo aku membayangkan ko ni hensem wan...=p

Roronoa Zoro said...

hahaha.. aduhai.. dah jadi terkalih pulak.. ko yg lawa diorang x tgk.. rugi3.. =)

hellioz said...

gyahahahhah~

gwa tak tau nk ckp ape
gwa nak gelak je...

gyahahahahahahahaha~

Linglung said...

jgn amik ati sgt derr..hehe

makdara terdiva said...

biar selebet & serabai janji hati mau baek... :)

Hasrol Nizam said...

dalam ofis leh sempat nk mkn kcg? awat tak beli nasi lemak ke, bihun goreng ke..kenyag sket..hehe

Liyana Zahirah said...

kalau pakai lawa + bergaya pun tp dgn tujuan nk menunjuk2, tue namanya kufur nimat.. xsalah pn jd low profile..

AyuE said...

zoro:: ko perli aku ke apa nih??hehe

hellioz:: lu xyah ckp pape..lu taw gelak unik je..

linglung:: aku jua pny perasaan..haha

makdara:: ya setuju dgn ahkak...=)

hasrol:: agak2 la weh...kang tak pepasal kena cepuk..

liyana:: erkk...baikk...=)

boyfriend