8.6.10

Pilihan Lelaki antara member, awek, motor dan handbag??

Aku kagum sebenarnya bila tengok persahabatan insan bernama lelaki...apasal macam poyo ja ayat nih???o_0


Bukan aku nak puji la tapi aku rasa mesti ramai yang menyokong aku kan..Orang laki ni sangat sayangkan friendship diorang..Member-member mesti maw kasi kamcing, setakat kongsi rokok 2 3 batang memang tak de hal punye..Member ada masalah memang wajib tolong..Member kesepian tak de awek...confem temankan...erkkk itu tak pasti...


Perempuan pon sayang member tapi laki ni lain sikit..diorang sanggup buat apa saja demi member lepas tu diorang tak boleh hidup tanpa member...Kadang-kadang tu diorang lebih sayangkan member dari awek diorang...paling tak boleh belah..-_-"

Orang laki ni pon jenis tak amik hati sangat...tengok bahasa diorang dah la..cilake, lahanat, mampos hang, haramjadah...haa suma keluaq aihh..sampai yang diorang punya sendiri pon nak dilantangkan, bagai mahu ceritakan saja pada dunia yang mereka ada barang  yang sedap dan mantap...wtf!

Cuba kalau hang kata kat pempuan macam tu...confem esok pagi dia pegi bilik member lain kutuk-kutuk hang..tak payah tunggu esok la satgi lepas makan dia dah ready depan pintu bilik untuk sesi luahkan perasaan..Nak buat macam mana pempuan ni dilahirkan dengan sifat yang lemah lembut dan tak tahan makian...Lelaki tak pa la banyak colagen...erkk tak dak kena mengena...-_-"

Kalau suruh diorang pilih antara member dengan awek..pasti ada yang pilih member sebab bagi diorang awek boleh dicari tapi member sejati susah ooo...ye la cuba pikir balik kalau pilih cik awek dan kita abaikan member..nanti satu hari kalau cik awek ni lari ikut jantan lain haaa tak ke meleleh air hidung diorang..(awek belom tentu jadi bini lagi kan, member tetap member selamanya)

Waktu tu member yang diorang anggapkan bagai stokin busuk tu pon dah tawar hati dah..Kalau pilih member...member takkan tinggal member beb...ada plak orang cakap "Aku nak clash dengan kau wahai kawan.."...ok aku merapu...-_-"

Suatu ketika dolu aku penah tanya kat encik buncit...

"Antara I dengan kawan U...U pilih mana lagi???"

Haa...waktu tu peluh dah memercik-mercik dah, duduk pon ponggong rasa kebas semacam ja..menggelabah habis nak reka ayat tak maw bagi aku merajuk...hakhak...

Dia cakap kawan dan awek..dua-dua dia tak maw hilang..nasib dia jawab cam tu, alah aku bukan kesah sangat pon...(tapi kadang-kadang tu kisah jugak..dah kalau tiap-tiap hari men futsal sampai aku dibiarkan kesangapan kejadahnya tu bek tak yah kapel..)...ok cukup! cerita dalam kelambu tak boleh cita banyak-banyak nanti orang meluat...

Encik buncit jugak ada cerita pasal member dia ni..

Awek member dia tanya..

"Kalau beg tangan I kena ragut dan pada masa yang sama Motor U pon kena kebas..mana yang U nak selamatkan dulu??"

Dengan selamber mamat tu jawab.."Mesti la motor I.." 

Dalam hati mamat tu mesti dah mencarut kejadah apa aku nak selamatkan handbag ko harga 10 ringgit tu..motor aku harga beribu taw tak..

Apa lagi cik awek wajib tarik muka 5 sen la...

Dah cik awek merajuk pulak satu hal..Taw mamat tu cakap apa??

"Ala U ni.. I mesti la selamatkan motor I dulu... baru senang I nak kejar peragut yang curik handbag U tu.."

Simple dan cik awek dah tak merajuk...apa punya manis lerr mulut laki-laki ni kan..haishhhh ahh cerita ni tak dak kena mengena dengan 'member'...jangan silap..


apa-apa pon tak semua laki-laki macam tu...ye dak???


p/s: Tapi kalau dah kawin pon kira ke member lagi memang nak kena baling pinggan la tu....


tidak mampu untuk melukis katon lagi...
kepala asyik-asyik kena kanser je nyampah aku..




11 comments:

KuBi said...

lelaki memang best!!! wakakakakaka!!! tp walopon best mcm mana pon,aku x suka laki!! krn aku hanya suka kt wanita jer mcm ayu nih!!! wakakakaka!!! larikkkkkkk!!!!

@yuE said...

kubi gatai!! aikk mana gambar kambin???alaa dah tak comey dah la..huhu

cik paro said...

nice entry..

Cik Guli said...

aku penah ja tanya pakwe aku,
antara member dia ngan aku mana dia pilih.

hahhaaha. dia ckp, sorryla honey, dia pilih member. wakaka, padan muka aku gatai mulot lagi tanya. =p

Wan Perlis said...

aku sbg lelaki kena komen la
apa yg hg tulis mmg betul
member first..aweks katmana-mana ada.

darkbatman said...

klau aie, 1st mesti la org tsyg.. sbb yg len sume ade ganti tp hati biler dh syg xmampu nk ganti even duit dh ribu2..

nur hidayah isa said...

nice entry...hahaha..bagus tol laki tu..ayat punye manis..walhal lepas tu die g kejar ke tak handbag awek dia tu...hahaha..

kawan memang penting pon :) tp pakwe pon penting jgk..nk pilih 2 2 jugak lah..heee

hellioz said...

kepala hotak lu ni fun gak gwa layan
gyahahaahahhaah~

tapi member ngn awek gwa pon pilih member beb

member dari punai kene potong same2 sampai besa...

awek baru kenal sbulan dua
gyahahaahahaahahaha~

@yuE said...

cik guli:: haha...taw xpe...org laki mesti pilih member punya...

wan:: sedeynya kalau aku jd awek hang...hehe


darkbatman:: wow...statement ko mantap..hehe aku suke...


hidayah:: akak pilih encik buncit..hehe



hellioz:: ok la kita clash sekarang...haha

ravishingpeacock said...

tp papepn msti kne balance la between awek n mmbe hehe ;)

sipisenan said...

pd aku dua pnting.. member pnting.. awek pon pnting.. yg pling pnting, aku x nk ilang kedue2 nye.. isk2.. xley idop beb. =)

boyfriend