24.4.10

Aku Bukan Tak Suka AF tapi.....

Tadi tengah tengok Akedemi Polis ohhh bukan aku tengah tengok Akedemi Fantasia. Ya aku tahu ramai yang meluat tapi ramai juga suka tengok mereka menggedik dan kadang-kadang cengeng itu. Bukan niat aku untuk mengata tapi ini kenyataan!! bak kata abang aku "Pi keja kat luar tak balik rumah berbulan-bulan, tak nangis pon, tiba2 masok AF tak jumpa mak ayah seminggu dah nangis macam orang mati bini"...ok yang mati bini tu aku tambah..haha beriya sangat diorang menangis kalau pempuan tu xpe la kononnya berhati lembut ni yang laki pon nak meraung jugak pe kes??? bukan xboleh nangis tapi agak-agak la deer..dimana letaknya egomu?? macam ko dah keluar nnt xleh jumpa, buat reunion lepak kedai mamak minum sirap sesama pon boleh lagi kot heeii tak paham aku..eehh aku terkutuk lebih-lebih pulak.sori kalau mulut aku macam puaka sikit hari nih.Part yang paling best dan aku suka tgk dalam AF ni bila Adlin komen, JUJUR dan HONEST, kalau tak sedap memang dia hentam betol-betol.. No wonder girl la dah bertahun dia jadi pengkritik tetap, best kot!!
 tengok muka pon dah taw betapa "machonya" beliau bila memberi komen

Aku nak kata benci pon tak jugak kat AF ni, cuma mengambil tahu hal semasa ja kalau orang tanya xde la macam katak bawah payung kan..Pukul 9 tadi berebut jugak la dengan abang aku, dia nak tengok bola yang bergolek, entah apa yang best pon xtaw la. Man U lawan TOTTENTAM saja aku caps lock disitu, kakak ipar aku yang sebut hahaha sori kak nurul.Nasib Man U menang!! kalau tak aku nak bocorkan saja bola itu..sia-sia you know kejar bola tu tanpa tujuan...aaahhh lantak la ayat aku pon dah tunggang terbalik nih..

Hari Isnin ni dah start praktikal. Malas syial, bukan apa aku rasa mungkin aku akan kurus setelah 2 bulan aku praktikal, pagi kena jalan kaki mendaki bukit sebab tempat keja aku atas bukit,tengahhari confem tak makan nasik sebab nak save duit(bagi gaji aku rm100 je mana cukup nak beli susu anak, duit taska, pampers lagi.. lol banyak pakai duit tu..*tanda-tanda isteri bertanggungjawab*) keja start pukul 8 pagi habis pukul 5 petang, balik solat asar pas tu mengadap tenet sambil tggu jam menunjukkan pukul 6.30 sebab nak tengok cita ADAMAYA(aku dah atur masa aku sebelom masok praktikal betapa berdedikasinya aku). Malam confem tak lalu makan sebab sangap nak hupdate blog..haa begitulah susur galur SEBELOM aku jadik kurus.

Doakan kejayaan aku menggoda BOS supaya bg gaji lebih...

7 comments:

Anonymous said...

i x penah tgk sebarang bentuk program realiti tv mcm AF neh. x rugi ape pon klu x tgk. buang masa, byk drama.

Nurul Ayu said...

betol...pandai diorang berdrama tp bila berlakon tv kaku pulak..haha mcm2 tapi aku suka gak tgk..=p

mytafa said...

wahh...byk nyer topik dlm satu entry... penin lorr..

peace

Nurul Ayu said...

3 in 1..malas nk tulis 3 entry..haha

Unknown said...

100 sbulan??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Nurul Ayu said...

awat hang xcaya ka mer????

halimatul aznan said...

xbest pon ayue AF musim ni...geli aku tgk :D

boyfriend