27.4.10

Kawan umpama Bulu


Entry kali ni nak touching2 sikit, ye la xabis2 coretanku asyik nak mencarot ja apalah kiranya aku kalau aku tulis sikit pasal member2 aku kat UTM nih.. Mereka ni di ibaratkan seperti bulu ketiak dimana kalau nak cabut sakit nak gunting sayang..(edit dari fatul) pehal korang tak sayang ke ngan bulu ketiak korang??tu la korang tak rOck!!!orang rOck selalu bulu ketiak dia panjang2. yuckss!!
 tengok minah ni rOck habis la gua cakap lu..yeaahhh
Sebenarnya banyak lagi kawan-kawan aku kat sini tapi aku nak sembang mana yang aku rasa best.
ok aku start dari member  yang aku baik dari first year lagi iaitu Gadis Perawan Bermata berkepala Besar, Nurul aini bt amran
Of course mata beliau sangat besar, boleh buat spotlight ok. First time aku jumpa dia masa orientasi dan ayat yang lahir dari hati aku yang murni ni adalah “Kerek seyhh budak ni” serius aku nyampah gila ngn minah ni, sombong tak beragak tapi last2 jadi member baik aku gak..haha my advise don’t judge a book by its price.Beliau sangat  pandai tak berhengat, kalau nak tanya soklan subject yang lepas2 just ask her, she will answer it with pleasure(ok sila terajang aku sebab speaking penjajah)..

Beliau juga pernah mempunyai seorang roommate yang sangat  jelita pada tahun 2 di UTM(hot ok rumet budak ni). Orangnya simple but nice. Beliau jenis yang tak amik kisah sangat pasal orang so tak payah nak touching2 ngn beliau sebab aku taw beliau akan menyampah punya. Status: wajib Kawin dah..
besarnya spotlight!!
Next, Hafizah abdul halim yun a.k.a Deng. Beliau juga sangat cantik, comel, gebu, lembut dan whatsoever tapi jangan terpedaya dengan kelembutan beliau sebab kalau beliau gelak anda akan rasa senak(tak paham xpe,abaikan). Budak putih melepak ni asal dari Sarawak jauh nun di seberang, bila dia speaking ngn mak dia sepatah haram pon aku tak paham.Aku tak pernah lagi jumpa spesis baik macam dia ni. Trademark ayat dia adalah “badan berkecuali” dimana beliau akan menggunakan ayat itu apabila setan-setan lain tengah mengumpat tu sebab aku kata dia baik, dia ni jenis tak kutuk orang. Selama 3 tahun aku mengenali dia pernah sekali ja aku nampak dia marah..lol penyabar kot budak kecik lagi pendek ni. Lagi satu minah ni tak hadap laman2 lucah social ni ya! Beliau xde pesbuk so lupakan saja niat korang nak mengorat beliau..status mesti la single.

 deng yang cun yang tak brapa cun tu eg..haks-haks


Ok ni pasangan gay Deng, kat mana ada deng pasti ada beliau. Izyan Zafirah atau nama artis beliau EG TOSHI (ceh nama tak glemer langsung). Aku selalu bergaduh ngn beliau,bergaduh ala geli2 gitu. Beliau seorang yang aktif bersukan dan bercita-cita mempunyai  6 pax dibadannya, apa tak cukup lagi ka dah ada dua pax didadanya itu????walaupon beliau seperti jantan tomboy tapi beliau masih lagi mengamalkan ciri2 wanita melayu terakhir(pegi dinner nak pakai skirt, adeh rosak jugak budak ni).

Beliau sangat berbangga tinggal di bukit antarabangsa, entah apa yang best pon xtaw la. Berkawan ngn beliau banyak buat aku bergelak ketawa  berbanding study. Status: complicated sangat tapi masih mencari sang marijuana arjuna..

Eg dan deng member yang selalu jadi tempat meluahkan perasaan aku..selalu jadi tukang lap air mata aku..hehe thanks korang.. sejak korang xde aku dah tak luahkan kat sape2 pon korang gak yg terbaik terutama deng…eg taw gelak je..

Noranizan mohammad, gadis sopan ni selalu ja buat aku nak gigit kaki  sebab tersangatlah sengal. Kalau aku boleh bagi award aku nak kasik title Queen of S&S (Sopan dan Sengal). Beliau ni tersangat lah fake, kalau orang yang tak kenal betul-betul dgn beliau akan kata beliau sgt la baik, sopan, dan lemah lembut..mak aihh bunuh diri la aku hai. Selalunya aku tak boleh nak masok sket ngan orang yang sopan sgt ni, tapi minah ni lain sket sebab dia ada kromosom  kesengalan.

Kalau aku makan dengan dia korang akan nampak betapa manisnya aku sebab aku akan terikut stail dia yang makan slow(serius sopan), orang dah makan 3 round dia 1 round pon xabis lagi. Aku suka kawan dengan dia sebab boleh sharing the moment gitu(malam-malam tengok bintang sesame, Oh sungguh geli bukan) Status: berpunya dan sgt setia so lelaki tak boleh nak geli2 dgn beliau.
 gambar minah ni paling susah nak carik..heiii
next!!
This dua orang minah aku baru kenal betul2 masa tahun 3. Goshh mereka ni sangat la sengal ubi kayu, bilik diorang dah macam bilik kedua aku sebab bilik mereka ada tenet percuma.
Nor fahana talib a.k.a Anna Talib @ ana rafali(nama artis beliau), yeahhh gadis ni aku nak kata buta IT pon tak jugak tapi kalau men internet ada dua page ja dia selalu bukak fisrt sekali confem la facebook dan second youtube(suka layan stim sorang2 la tu, bertobat la ana oii..haha). Mata beliau lagi besar dari aini, beliau juga sangat baik(dushhh terpaksa puji ni). Aku suka dengar beliau bercerita, kalau dia ada blog mesti best(aku sering memaksa beliau membuat blog mana tahu satu hari nanti aku boleh menumpang popularity beliau, oh aku yang gila glemer).

Beliau juga seorang yang bijak dan banyak juga stok geli-geli dikalangan artis. Kelebihan beliau terletak di tahi lalatnya dimana tahi lalatnya tu muncul setelah beliau naik sekolah menengah, sungguh ajaib aku rasa boleh masok discovery channel. Dikalangan kawan2 kos aku mereka banyak kata yang anna ni baik gila based on my survey la,”Anna tu baik la”..”Anna tu baik kot”…”ishhh baiknya Anna” kira semua perkataan baik tu dia sapu. Yang buruk2 jahat2 semua tinggal kat aku.  Status; bakal mak bapak mertua dah kenal so paham2 je la..
 perasan tak anna punya tudung ni macam topi perisai cita omputih dulu2
Nadiah Fatihah a.k.a Nadey, yup ni pasangan rempit gua, gua ngan dia selalu speaking rempit punya. Hobi beliau adalah memuji orang walaupon orang tu x de la cantik mana pon beliau akan tetap memuji untuk mengambil hati. Beliau juga suka puji aku ni cantik, jelita, cun habis (ya aku taw nadey xyah ulang2 depan aku)walaupon aku tak hadap sangat dgn kata2 carotan pujian beliau. Beliau juga seorang cantik, hot dan seksi (mengharap bila beliau baca entry ni beliau akan bagi aku guna berokband beliau).

Tujuan aku tulis pasal dia ni pon bukan apa, sebab bila aku berkawan dengan beliau aku rasa aku lagi hot dari dia, serius!! List out jantan  lelaki dalam senarai menunggu beliau sangat banyak tapi aku xpaham kenapa sekor pon xde yang melekat kt beliau. Nak kata beliau tak jiwang, tengok cita Hindustan pon dah menangis bagai macam orang mati laki ja gamaknya. Lalu aku membuat kesimpulan bahawa laki-laki tu mungkin seorang laki yang taksedap  gay ataupon boifren/tunang/suami orang(ye la cari mampos kang kena simbah acid sapa nak jawab??). Status: masih mencari jejaka yang sanggup merempit dengan beliau.
 buat muka comey la tu..haha
Kesimpulannya, mereka ini sangat baik dan hot so my prens jangan marah ekk pasal aku tulis entry mcm ni. Ada banyak auta jugak sebenarnya pada entry ini so pandai2 la korang tapis k yang buruk2 tu suma aku, diorang ni baik ja..ok next sem korang kena belanja aku Pizza Hot ok..daaa

5 comments:

Jom Masak Channel said...

geli nye gmba ppuan yg bulu ketiak pnjang tu..yucks..hahaha

akk yg last tu plg cun..kmslm ek..hee :p

- said...

heee....comel la entri pasal kwn..
*jeles

next time org bt juga..

oh! kawanku, buluku~

erk!! haha :p

Bukan Eciz said...

miahahaha. bulu itu. boley di tocang tak?


nak tgk kamu komen apa pulakk. --> apa je yg anda nak komennn

Sophia Arabella said...

Hi, i'm a friend og Hafizah @ Deng. kwn kat matrix. memang lama giler tak jumpa dia..any chance to contact her?

Nurul Ayu said...

@Sophia Arabella

hai..dia ada fb u boleh search ja nama dia..

boyfriend