24.4.10

bercinta zaman dulu..

entry post aku kali ni bermula dengan ayat  geli-geli dulu ok....
sila jangan muntah ayat ni sweet ok, petikan dari drama keabadian cinta.

"cinta tak perlukan mata, tak perlukan telinga, cinta hanya perlukan hati"

 sweet kejadahnya????
sweet la kata-kata ni dari seorang bisu+pekak kepada seorang buta..
pikir la cam na diorang nak bercinta..


Masa sekolah menengah dulu korang penah bercinta tak?kalau penah syabas aku ucapkan kalau xpenah sori la xleh balik ke zaman dulu daa...tapi bila pikir-pikir balik tak rugi pon korang tak bercinta zaman sekolah.

aku bukan apa, cuma bila ingat-ingat balik masa sekolah dulu sumpah bodoh!!! apasal la aku boleh couple, padahal mak tak bagi ni(dah nampak dah durhaka). Ye la form 2 boleh couple OH sangat TAK BLEH BLAH, mak cakap jangan dok menggatal belajar dulu esok-esok boleh sara mak....tapi entah apa yang sangap sangat pon tak taw la masa sekolah menengah dulu...haissshhh

masa zaman aku bercinta dulu(zaman aku ok) main surat-surat pas tu kat surat tu mesti letak bedak (aku tak ingat aku ada letak ke x tapi kawan2 aku penah la dapat surat cm tu). Dulu pakai surat je, budak dulu mana la taw tekan butang henpon budak sekarang henpon tu mcm game je boleh men campak-campak(siap ada video lucah lg dlm phone, itu memang shit ler). 

Nak glemer sikit ada POSMEN KARAT...tugas dia senang ja menyampaikan apa-apa yang ingin disampaikan contohnya SALAM, SURAT, dan jugak HADIAH. posmen ni pulak mesti la satu kelas dengan pasangan kita tu waahhh terbaik tapi keja ni xde gaji cuma belas ehsan si majikan kalau dia nak belanja. Tapi ni kes untuk budak dok hostel je kot, budak dok luar senang ada tepon rumah bleh calling bila2 masa, tu pon kalau tak kena cekup ngan mak.

Nama panggilan!!
ahhaa ni aku tak taw nak komen sangat, aku cuma panggil nama ja kira kalau cakap tu mcam ni la..

"ayue dah makan dah. Si Polan dah makan??"

adeeehhh la cenggitu pon dah geli..ni kan pulak panggil sayang abang, ok cammon la umur pon xcukup lg dah pandai nak panggil macam2 lain la kalau ko dah besar, dah masok U at least, kira dah layak kawin dapat anak xpe la jugak ko nak geli-geli. ini umur ko ngan jagung pon tak sama lagi taw, dah menggatal..

Dating!!
ini perkara paling melanggar undang-undang kat sekolah aku dulu allaaa bukan takat kat sekolah je kat Matrik pon sama...siap ada "zon larangan dating lagi" haha..no komen kang tak pepasal kena ben!!

masa sekolah dulu mesti la susah nak dating, kawan-kawan aku hentam dating dalam kelas dalam hati aku "apa hang nak mampos, terkantoi busuk ja nnt" 

tapi aku lagi jahat kot, masa bulan puasa lepas semayang tarawih orang pi sapu makan more aku hentam pi dating kat sekolah...ishh besa la budak-budak lagi masa tu betapa jahilnya aku!! Masa tu ramai je couple yang dating tapi kat tempat cerah la lagipon, dulu mana la budak-budak ni taw istilah RINGAN-RINGAN budak sekarang je yang advance siap rogol-rogol lagi. Macam benda tu dah biasa plak bg diorang Oh sangat la xde NILAI MORAL bak kata aku:

"DEM betol budak2 nih" 

gambar hiasan je..
ok sambung cita aku tadi...
last-last kami kantoi ngan warden, warden aku siap perli dalam surau, masa tazkirah maghrib yang tak tahan tu.Boipren aku terpaksa la tahan malu sebab warden tu kenal dia..hehe pas tu tobat tak buat dah....eeehhh apasal aku macam membuka pekung di dada nih????haha jadikan pengajaran ok!!jangan la bercinta waktu sekolah, nanti bila korang ingat-ingat balik buat malu jek...belajar sungguh-sungguh dulu.

p/s: entry lepas nih nak buat yang berilmiah sikit la asyik merapu ja..tapi boleh ke aku post entry ilmiah??rosak jugak aku rasa nnt...haisshhh

4 comments:

Norul Malakiah Sidek said...

bedak apo ko pakai taruk dalam surat? haha

Anonymous said...

ni mesti bedak pengantin :p

saljuhumairah said...

bedak kutikura rasanya yang botol dia pelik sikit...jarang jumpa dah skang..

Nurul Ayu said...

miss havoc; dah xingat la..hehe

ismail: bedak pengantin???xpenah dengar pon..

lukisan pena: kutikura???adeehh lg la xpenah dengar...tengok penah kot..hehe

boyfriend