7.4.10

kenapa diriku tak join contest???

Ingin meluahkan perasaan la kononnya ni, tapi aku taw mesti korang tak kisah punya. Aku suka berjalan-jalan ke blog orang, baca entry best2, petua2 dan satu lagi aku suka tengok  blog yang  selalu mengadakan contest. Aku rasa orang yang buat contest ni sangat la kreatif...huhu tapi masalahnya aku tak pernah pon nak join contest2 ni...sebabnya:

1) aku tak cukup masa nak berkreatif.

2) aku tak pandai nak kelentong apa kt blog(contest) ni.

3) aku berasa rendah diri(ayat nak poyo).

4) aku tak yakin aku boleh menang, sebab aku tak pernah dapat cabutan bertuah.

5) selalunya orang yang buat contest ni akan suruh letak banner di blog kita, dan masalah terbesar aku adalah aku ni buta IT. tengok je la blog aku ni mana ada gambar bunga2 ataupon corak2, setengah orang tu boleh buat macam bunga sakura jatuh2 lagi(korang paham ke ni?)..so bila orang suruh letak benda alah tu aku dah blur dah tak taw nak letak kat mana...

Bila perkara-perkara diatas ni menyelubungi hidup aku. Aku jadi malas nak join contest, bukannya aku tak dak hati nak join tapi aku rasa satu hari nanti bila aku dah berjaya mempelajari seni-seni blogging ni aku akan join contest yang blogger lain buat dan seterusnya di nobatkan sebagai BLOGGER PALING KREATIF...biarlah masa yang menentukan..ahakkkksss k sekian merapu.. 

1 comment:

Hasrol Nizam said...

gudluck kalu ada join contest..dah meng adiah jgn lupa kongsi..
biarpun aku tak tau bila ko nk menang tu..hehe

boyfriend