21.4.10

entry tak dak tajuk!

Yes dah abis exam boleh berpoya-poya tapi tak lama minggu depan dah kena masok praktikal...Adehh kemalasan melanda kot nak kemas barang kat bilik ni kalau sikit xpe ni dah berkotak-kotak, macam nak pindah rumah dah gayanya.Balik pon cam tak best je sebab tak boleh nak berpoya-poya online dengan rakusnya, kalau boleh aku nak main balik farmville ngan cafe world aku yang tergendala tu. Satu sem aku tutup kedai kot kesian jiran-jiran aku yang bg hadiah tapi aku tak balas balik...nanti balik rumah aku qada balik k sesapa yang tak add aku jadi jiran aku boleh la add nak add pesbuk pon ok tapi mat2 foreigner aku tak maw. Serik tgk kawan aku kena ngorat dalam pesbuk, ajak kawin la, i lap u, u lap me la..euww sumpah geli, yang kawan aku pon tak beragak nak approve member tu tgk la sikit dari negara mana asalnya ini main sangap je tekan ok haha aku gelak je.


Lagi satu perkara yang aku nak buat kat umah adalah tengok tv...waaaa banyak siri tv yang dah terlepas kot, cita melayu kat tv pon dah masyuk dah sekarang ni...ADAMAYA cita tu yang first aku akan download dr episod satu sampai sekarang.terbaik la cita tu..haha yang pempuan kalau tengok mesti nak berangan punya kan, jangan tipu la kalau tak berbunga-bunga hati tengok cita tu...hehe apa-apa pon aku kena kemas barang dah esok nak balik dah..Rumah kalau dekat xpe ni dari Johor ke Penang, sangap jugak la aku dok dalam bas tuh..haissshhhhh

4 comments:

NomborSebelas said...

selamat bercuti erk :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

Hasrol Nizam said...

hah.nak balik dah..gile ar..gudluck for industrial trening..dapat elaun tu hulur2 ar sket..hehe

Wanie-san said...

wa!!bestla dah bis exam...
huhu

Kak Amy said...

salam perkenalan..just follow ur blog..harap sudi membalas kunjungan ye...

boyfriend