14.4.10

Lucky Draw

banyak benda yang first time aku buat hari diantaranya adalah jawab tag orang dan join contest. Aku teruja ok, ye la first time jumpa contest yang senang nak join selalunya ada banner2 bagai yang nak kena tempek tapi rules utk contest ni senang je,

1) post pasal Lucky Draw
2) pastu follow blog penaja (memory shop)

ok tinggal diri aku ni bertuah atau tak ja..
tapi selalunya aku akan bernasib malang dalam cabutan bertuah ni..
mungkin sebab nama aku kot, tak pa nnt aku nak tukar nama LISA SURIHANI ok tak????
kepada penaja aku bukan artis so pilih lah aku.
ces tergodek2 plak kat sini sori bukan niat utk membodek penaja harap maklom.

3 comments:

Hasrol Nizam said...

ko kena mintak tips dari aku ayu bab2 lucky draw ni..aku time dinner Chemex, dah 3 kali dinner, 3 kali dapt lucjy draw..

BOM321 said...

bom321 datang melawat :D

http://bom321.blogspot.com

Nurul Ayu said...

hasrol: hampeh hang nak berbangga la ni..menyampah btoi..

boyfriend