25.4.10

hubungan aku dengan Lisa surihani

Tajuk entry macam bagus kan? ya aku tak nafikan..tapi aku menidakkan yang aku ni gay, aku hanya mengagumi ciptaan tuhan yang satu tu..Sepertimana entry aku yang lepas niiiii menunjukan yang aku kipas angin susah mati terhadap beliau.


Aku xde la secantik Lisa tapi kurang sikit la kot dari Lisa, Lisa tu tempat pertama aku jatuh tempat kedua,ye betol aku cantik sikit, korang tak percaya??bagus sila lempang aku sebab aku dalam keadaan xsedar semasa menulis entry ni.

Berbalik kepada tajuk kita tadi, apakah hubungan aku dengan Lisa Surihani?nak kata berkongsi boipren yang sama, ada pulak pempuan lain nak kat boipren aku tu. Jangan risau dia tak baca blog aku so dia tak kan maki-maki punye.

Tadi aku ada godek-godek sikit blog mummy ni sedikit teruja sebab dia hot walaupon bergelar mummy. Dia ada post entry pasal lagenda budak setan, aku tak penah baca pon novel tu apatah lg mengetahui watak utama crita itu so aku google cari sinopsis dan aku search trailer filem tu kat youtube lalu aku mendalami serta menjiwai cerita tersebut dan mataku tiba-tiba terkaku+terkedu(mata boleh terkedu ok) melihat watak Lisa Surihani adalah sebagai AYU atau lebih dikenali sebagai AKU......................................................................................

Hati berbunga-bunga jiwa berdaun-daun sampai aku rasa nak msj Nadiah Fatihah(rakan artisku) bahawa "Betol aku dengan Lisa Surihani memang tidak boleh dipisahkan, bagai isi dengan kuku juga bagai bulu dengan shaver...janganlah ko maki bila baca entry aku ni nanti"..

Tamat sesi perasan...

p/s: huh lega rasanya dah luahkan apa yang terbuku di hati...ahaksssss

3 comments:

mimi syamimi said...

lagenda budak setan tu kua biler eyh?best tu kot....novel de best =)

4umyfans said...

hahaii...
funny lah you ni...

Woofer Storm said...

lgnda bdk setn best ooo..layan novel dia tiga2 sekali,tu yang ta tahan tu^^ hehe

boyfriend