25.4.10

Bila Lelaki Mengorat

situasi 1: 

Cik Awek sedang berjalan seorang diri, muka control cun, mekap nipis ala-ala Lisa Surihani wow hot habis la tu...

Kat depan dari arah bertentangan berjalan segerombolan lelaki-lelaki idaman Malaya, muka hensem habis, ada parut sikit-sikit tanda rawk!!baju pakai ala budak-budak rempit tapi still kacak.. masing2 berjalan ala Gu Jun Pyo(geli)..



lelaki: Assalamualaikum, haaiii jalan sorang-sorang ka cik awek?

Cik awek dengan muka tersengih-sengih,sambil menggedik gile menjawab salam lelaki tersebut.

lelaki-lelaki tersebut meneruskan perjalanan sambil.....

"Gatal nak mampos pempuan tu, bajet cun sangat la tu..haha", lalu bergelak tawa...

Situasi 2:

Cik Awek sedang jalan sorang-sorang, muka control cun, muka mekap nipis ala-ala Lisa Surihani wow hot habis la tu...

Kat depan dari arah bertentangan berjalan segerombolan lelaki-lelaki idaman Malaya, muka hensem habis, ada parut sikit-sikit tanda rawk!!baju pakai ala budak-budak rempit tapi still kacak masing2 berjalan ala Gu Jun Pyo(geli)..(macam sama ja????)


lelaki: Assalamualaikum, haaiii jalan sorang-sorang ka cik awek?

Cik Awek dengan muka xde perasaan hanya menjawab salam itu didalam hati lalu blah buat xtahu kat lelaki itu..

lelaki-lelaki tersebut meneruskan perjalanan sambil.....

"hek eleh pempuan tu kerek syial, bajet dia jelita sangat la tu, bulu hidung terkeluar, bulu ketiak berserabut ingat gua hadap sangat nak kat dia.."

lalu mereka bergelak ketawa lagi...

so cam ne ni???layan salah tak layan salah adoi la..

5 comments:

Hasrol Nizam said...

pedulikan jek diorg tu..haha

•Sala Mansor• said...

haha suma xkena! ampeh ja.

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

lelaki memang macam tu kot.. suke tengok pompuan gedik2 tapi belakang kutuk habis,...lelaki ni mulut die lagi "pedas" dari pompuan..haishhh..

~ Ann ~ said...

hahaha, buduts tahap gaban la laki tu.. keh keh keh.. ada tak kena kot ngn parut2 dia tu.. haha

Wanie-san said...

hahahaha
kalau saya kan ignore je..lantak korg la..dah 2 korg ingat korg 2 hensem sgt??keh keh keh

boyfriend