12.4.10

persatuan salah cakap lagi...

aku baru ja abis exam PC...pejadahnya ni?? ok "process control" subjek paling killer sem ni, dah nak pecah kepala otak aku menjawab soalan yang tercipta tu.So, dah abis satu paper aku nak update sikit blog nih...


hari tu Serol-nizam ada tulis entry pasal ni gak. Persatuan salah cakap, ok betol kalau yang lawak tu memang nak pecah perot gelak, serol ada cakap yang kelab fasilitator kt UTM (KARISMA) ada buat satu Kamus Bahasa DAn Petaka...ok sini aku nak tunjuk sikit isi-isinya...

KF tu merujuk kepada Ketua Fasi..
yang paling tak tahan Hakim nak cakap pusing tercakap puting..
lol lucah!!


nama atas sekali tu aku(kak cun ayu)
boleh dimaafkan la sebab waktu tu pukul 4 pagi kot, no wonder la kalau baldi jadi babi..
rasa nak ja lempang mulut aku masa ni..

perkataan salah cakap ni selalunya berlaku masa program tengah running, ada ja orang yang salah cakap. tu yang diwujudkan KAMUS ni.. bila ingat-ingat balik memang best benda ni, program yang memenatkan pon boleh jadi  lawak.

sebenaqnya ada lagi gambaq yang nak diupload tapi bila dah satu gambaq pon setengah jam tggu baru siap upload(speaking penang sat no), owhhh kesabaran aku ada batas nya..mata aku dah mengantuk teruk-teruk ni mintak di sorong kan papan bantal..

1 comment:

Hasrol Nizam said...

owh.ada gambar..bagus2..gile LOL

boyfriend