23.4.10

skin itu kulit??

Blog aku bertukar wajah tapi cuma skin blakang je, header tetap sama sebab buat masa ni xde gambar yg bajet cun mcm tu. Ingat senang ke nak amik gambar tu dah la aku yang snap sendiri, punya la sangap nak amik gambar masa tu sampai letak atas batu je pas tu set timing...2 3 kali gak la xjadi, maklum la kamera henpon je pon. Orang kat tepi-tepi tu dah pandang SENGET je kat aku, pedulik hapa aku.. Dalam hati aku dah menjerit baik ler korang kacau merpati dua secoli kat belakang aku nih..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok harap maaf gambar tidak dapat diupload
rasa nak maki???
haaa perasaan aku ni korang xtaw entry yg sepatutnya sejam td dah siap xpepasal kena tunggu berejam sebab gambar xleh nak upload..
mcm HAREM la jgk kan..
len kali je la aku tunjuk..

Berkenaan dengan template blog aku ni, rasa mcm serabut pon ada...semak kepala otak aku, xpe la len kali update lain aku dah malas nak godek-godek.

dah tu je, komen sikit ok tak template aku ni kalau ramai yang menyumpah aku nak tukar je yang lama..

luahan hati aku: DEM berkecai mood aku nak update blog malam nih, sampai tajuk entry pon dah macam GOOD-GOOD je...

5 comments:

budakhitam said...

ok ape ni? ok for 90% kot

Nurul Ayu said...

hehe..tapi macam hampeh je rasa..thanks sudi drop komen..=)

WZulhilmi said...

template mcm agak messy kt bhagian atas.. tp klu untuk post bst bace sbb terang..hehehe

http://mestarstruck.blogspot.com, Latest Entry : Annoying SMS

Hasrol Nizam said...

ni guna templte designer kat blogger in draft tu ker?

Nurul Ayu said...

@hasrol: ahaa tapi aku dah tukar..buruk aahhh...

boyfriend