22.4.10

anda ada Kawan Dan BoiprEn yang sengal??

Tetengah sangap syok dok online tadi aku selak la kejap pesbuk(facebook) boipren aku nih, konon nak melepaskan rindu, ye la nak calling2 kredit tak de..almaklum la akhir sem ni al fulus pon makin al kering..

Nak jadi al kisahnya, birthday boipren gua baru je lepas so adalah saki-baki carotan ucapan member2 serta cikaro2 beliau di pesbuk..skroll punya skroll jumpa la komen2 yang bernas lagi mantap sehingga terkesima aku membacanya...

klik utk pembesaran berganda..

dan komen itu berlarutan lagi..
ayat masing2 tak boleh belah..
nak komen hari jadi ja pon melalut ntah hapa2...haishhh xpaham aku.. 
aku rasa aku kena amik kelas tutorial bahasa dengan budak dua orang nih..
fakta bukan main lagi haa, elok sangat la dua2 masok politik.. 

yang ni pon best untuk dicarot oleh aku...
adeeehh...bisa kot, gua taw der gua x ade bg hadiah kat lu...
nanti kawin gua bg hadiah manyak2 k, sebelom tu duit hantaran untuk gua lu kena up dolu..

aku punya wall post kat dia cam na???
tak dak la wehhh aku tak suka geli-geli dalam pesbuk ni nanti orang meluat..
cuma ada la entry pasal mamat tak dak **** ni..haha
tu pon bila aku baca balik dah naik meremang semua bulu...

p/s: kepada yang terasa dok geli2 dlm pesbuk tu harap maaf..tapi betol wehh orang meluat nak baca tapi tak taw la kot ada orang lain suka..

9 comments:

Jom Masak Channel said...

haha kompem karangan diorang A1 ni..memang mantap ar...

nadiah fatihah said...

eh spela kwn ko yg sengal tu ek ayue?? ish3...terbaekla dorg nih...

nadiah fatihah said...
This comment has been removed by the author.
Hasrol Nizam said...

haha, sengal~
nanti tima bday aku jgn la wat camni naa..
aku delete terus dari frenlist..haha

Nurul Ayu said...

hidayah: bukan takat A1 mmg bleh jadi pengerusi dewan bahasa dan pustaka dah ni...

nadiah fatihah: entahlah ada jugak aku kawan cenggini...haha

hasrol: ishh ko jgn serol ni...komen mcm ni la boleh meningkatkan lg penguasaan tatabahasa ko..=p

tunbegia said...

sungguh seronok nak kawen kanns,

salamm,

nas aliff said...

hahaha..
xley blah..
tetebe sume nk berfalsapah..
hakhak..
dlom aty ade taman yop!

budakhitam said...

bahana dan petaka

miranasib said...

haha...aku baca, otak aku terus biul kowt!

boyfriend