20.4.10

Mengigau apa minah ni???

Esok nak exam sempat lagi nak hupdate blog ntah apa2 ni..esok apa japgi la mangkok dah pukul berapa dah ni, aku boleh dok buat rilex lagi. ada lagi dua bab lagi tak study nih, ralit sangat tidoq tu dia la..Tadi aku tidoq dalam area pukul 9.30 bajet nak tidoq setengah jam ja...last-last 3 jam kot!!!!!hangin aku ni pon ada rasa nak tidoq lagi, "KENAPA?" itulah jeritan ku semasa bangun tidoq tadi padahal mata masih lagi tertutup, nasib la mulut aku ni tak terkeluar WATDAFAK, Ana dah terkejut, dalam hati beliau dah berkata "Minah ni meroyan ke ape tiba-tiba nak menjerit" (dalam firasat aku la Ana kata begitu). Nasib aku tidoq bilik Ana kalau tidoq bilik sendiri confem pukul 6 pagi japgi baru aku bangun pas tu mula la nak mencarot-carot dengan kecerdikan diri sendiri... okey malas nak ngomel banyak2 kang tak pepasal esok menangis mintak lempang sebab tak boleh jawab exam...kengkawan sila doakan kejayaan aku...last paper nih esok langkah ja kaki aku keluar dari dewan exam tu aku akan menjerit.."YEAH MALAM NI BOLEH TIDOR TANPA MENCAROT"....
korang rasa muka aku macam ni tak masa kecik2 dulu????
ok sori-sori aku taw aku lagi comel, jangan la marah...

2 comments:

azizan4444 said...

exam bkn penghalang..belog ttp updte..besh..hehehe

Hasrol Nizam said...

rilek2..gudluck 4 ur exam.lepas ni nak update hari2 pun tak heran dah..

boyfriend