14.4.10

best jugak tek-tek ni

Hari ni aku sungguh bajet,
bajet makan (nasi+ikan+timun)
bajet hot (pakai baju seksi-seksi, panas kot hari ni)
bajet pandai nak mampos (tak sedar diri esok ada paper nak exam, boleh lagi dok karoke bagai)
dan segala bajet la..
.........
.........
............
.......
...............

ok entry kali ni nak jawab tek-tek, cis dengar cam lucah plak TAG-tag la dol..
tag ni dari aerzee junior gua, thanks adik aerzee..euww dengar cam nak geli-geli plak.. 


1. Apa yg anda buat klu anda tahu member tikam belakang anda?
- be professional walau pon dalam hati dah mencarut sun of the beach
- buat tak tahu je, jeles la tu aku hot dr dia

2. 6 org dihati anda??
-mak
-bapex tersayang
-abang-abang
- kakak-kakak ipar
-kawan-kawan
-secret admire

3. Anda rasa anda COMEL?
- tak langsung, bajet hot tu ada la...owhh ok aku memang hot.

4. Single or taken?
- dah di amik orang..DEM xleh tipu

5. Blog yg anda suka?
- Hitam itu bukan Putih
- Zack Zukhairi
- Razman
- Fatul
- nadiah fatihah
- miss geli-geli(aku xtaw nama dia la)
- aku suka blog yang sengal so kalau korang sengal2 ubi tinggalkan link ye..

6. Adakah bilik anda kemas setiap ari?
- eehh agak-agak la, dah boleh buat bini kot aku ni, tapi kadang2 tongkang pecah gak la

7. Lagu terakhir yg anda dgar?
- you belong with me, taylor swift

8. last text mesej?
- bapex the hottest guy

9. Last fon call?
- bapex lagi(tak pepasal pemes mamat ni)

10. Hari terakhir anda menangis?
- semalam sebab tgk cita hindustan, goshh jiwang seyhh

11. List 5 warna kegemaran?
- black
- white
- hijau
- purple
- grey dog shit

12. Org terakhir anda ber YM?
- YM tu apa???

13. Game yg anda paling suka?
- solitare and farmville

14. Adakah anda peminat MCR?
- aku tak minat romen2 ni..dosa

15. Apa perasan anda bla jawab TAG ni?
- teruja sebab rasa diri ini hot sangat..(aku tak pernah dapat tag sebenarnya tu yang jakun sikit nih)

16. Anda rasa TAG ni best?
- ok la kalau soklan dia tak buat aku mencarot

17. Ok TAG lagi 10 org?
- mampos banyak gila
- nadiah fatihah (nadey)
- mira nasib(cik kotak)
- che ton
- jiha
- zanariah(zana)
- hasrol
- suhailah sukairi(SUSUK) xtaw betol xnama dia nih
- sesapa ja la..

sekian sudah ada lagi satu tek lagi tak jawab nih, lain kali ja la gua nak study derr..

p/s: aku tak lucah apa lagi gay, so aku bukan gila seks..teetttttttttttt

2 comments:

nadiah fatihah said...

Answer-answer (instead of answers dan jwpn2)ko mmg nk kene maki...hahaha!!!

Nurul Ayu said...

haha...rilex la nadey..bru rempit dowh..

boyfriend