12.4.10

Tekanan Process Control dah habis belom??

gambar ni dari almari blog nadiah fatihah
(apasal aku letak nama skema ni, nadey-nama rempit beliau-)


aku xtaw nak bg statement ataupon kenyataan(bodoh sama la tu) ataupon pertanyaan.
sebelum exam dah tertekan lepas exam pon tertekan... ni kepala aku yang sakit ni, sapa nak jawab???
nak ja aku gigit kaki masa jawab exam tadi, soklan dia mak aihhhh "senang" kot, sampai aku rasa nak gelak berguling-guling kat DSI tadi.. SHIT betol..ok keluar jugak akhirnya carotan sopan itu. DAMN!! ehhh keluar lagi...sori ni lah orang kata terlajak perahu boleh diundur, terlajak taip aku malas nak backspace...

aku mengambil langkah berjaga2 tadi dimana lagi sejam lagi masa nak abis aku dah get ready untuk letak kan pen, anda tidak dibenarkan menulis...tu tandanya aku dah xgheti nak buat, semua jenis makanan dah aku goreng siap boh sambal belacan lagi tapi kepala hotak aku ni pon taw jem jugak last2 aku redha je sambil menggoreng lagi ye la xkan nak tinggal kosong je. Agak2 dalam 25% ja aku boleh jawab, kira ok la kan...Waklu, 25% tu pon belom tentu betol semua taw x, rasa macam dah tak sedap hati dah...nak mintak simpati lecterur,bodek2 dalam pesbuk pon nampak sgt la aku ni tengah sangap kan. Habis nak buat mcm mana???tawakal ja la. Apa yang aku harapkan adalah:

- aku takkan tulis perkataan process control lagi(melampau dah ni)
- aku takkan daftar subjek PROCESS CONTROL untuk selamanya..(baru betol)
- Problem Based Learning(PBL) akan berjalan seperti biasa untuk junior2 aku.(hah padan muka)


p/s: nak ja aku letak tajuk entry ni "Kenapa aku Bangang sangat?" tapi bila aku pikir2 balik.. Waklu, gadis comel muka artis macam aku ni pandai kot sukati lu jer kan nak kata kat gua...

10 comments:

Hasrol Nizam said...

doa2 tak yah amek dah sem depan ek..kalau tak kena PBL lagi~

Nurul Ayu said...

tengah berdoa la ni..huhu

halimatul aznan said...

chaiyok ayu...

akuGELASKACA said...

setuju ayue!!!

tradisi PBL mesti diteruskan oleh jr2
mtak2 la aku lepas...ckp byk, klau xlepas, abis aku

E L L A said...

hehe klaka la entry ni, habes ah kne amek nex sem adola Y_Y

Wanie-san said...

hihihi..alololo..tian die...
xpe2..doa2 xkan jumpe process control lagi yep!^^

Aerzee A. said...

kak ayu,
tag tu,
kena copy paste ja
pastu kak ayu delete jwpan ezy,
letak jwpan kak ayu.
pehtu post ja la.
hehe

Nurul Ayu said...

ya kawan2ku sama2 la kita berdoa..

susuk: ha bersedia la no pecah kepala..

wanie-san: thanks...

aerzee: thanks nnt kak ayu buat k..

nadiah fatihah said...

eh, kalo dah nmenye artis, pic buku artis pon org nk copy kan???
hahaha!!!

Nurul Ayu said...

nak buat macam mana ko tu hot sgt..pic ko aku xleh nk copy pic buku pon orait gak...=p

boyfriend