17.4.10

indahnya tek-tek

aku suka main tek-tek,
rasa puas bila kena tek lagi.
bila penat study lagi lah nak tek.
apatah lagi bila stim tension,
tu la korang tak penah kena tek,
ataupon korang xpenah rasa indahnya tek........
.
.
.
.
apasal aku dengar tatabahasa aku macam lucah sangat nih??
ok stop makian-makian aku ya,
aku tak berdosa..
bahasa melayu aku dapat B masa sekolah dolu,
ingin menyalahkan guru ku tapi tak sampai hati.
takot diriku kena sumpah jadi sekeping roti,
boleh dimakan bersama capati,
ehh macam syair pulak..
ok da-da meh baca apa aku nak jawab tek ni..



 
1. Apakah hubungan anda dengan dia?
kawan baik mungkin dalam mimpi

2. 5 impression terhadap dia.
  • cantik dowh minah ni
  • muka dia ada iras aku la
  • tetiba rasa macam aku lagi hot dari dia
  • apa?nak terajang aku?silakan
  • aku ulang cantik dowh minah ni

3. Perkara paling memorable dia lakukan pada awak?
jumpa pon tak penah kejadah apanya nak memorable

4. Perkara yang paling memorable yang dia katakan pada awak?
saya peminat awak(akan dikatakan oleh beliau setelah aku glemer)

5. Kalau dia kekasih awak?
aku bukan gay

6. Kalau dia jadi musuh awak?
tak boleh jadi musuh sebab dia yang akan glemerkan aku

7. Kalau dia kekasih awak, awak akan?
Waklu!!aku dah cakap kan aku bukan gay.

8. Kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana
aku rampas boipren dia..hahaha

9. Overall impression tentang dia
Anda sangat-sangat comel ok..

10. The most desirable thing to do to him/her
bagi tandatangan aku kat dia mungkin..

11. Apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
Keji dan perasan

12. Apakah sebenar perangai anda?
Baik sangat pijak semut pon xmati..

13. Perangai anda yang anda benci?
ehhh aku suka perangai aku

14. Orang yang anda ingin bersama
bapex (terpaksa taip nih)

15. Katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda.
tak sangkanya ada orang suka aku

16. Tag 5 orang. (tek ni wajib dijawab oleh orang pertama yg di tek yg len nak jawab xpa xmaw pon ok?)
  • Nadiah Fatihah(apasal aku rasa nak terbakar ja taip nama minah ni, dosa banyak kot)
  • Zana
  • Hidayah isa
  • Hasrol
  • Zul

17. No 2 ada hubungan dengan siapa?
entah

18. no 3 laki ke perempuan? ada hubungan dengan siapa?
perempuan..erkk xtaw

19. NO 1 single kah?
single tapi minah ni layan mat rempit ja

20. NO 4 belajar apa?
chemical engineering

21. No 5 buat ape?
Study lagi kot..huhu 
 
p/s: kalau korang kawan baik, mak sedare, anak sedare,sedare mare,boipren no 2,  adik angkat, kakak angkat, abang angkat, farid kamil, aoron aziz, kawan-kawan kepada LISA SURIHANI tolong sampaikan aminat ini kepada beliau....

"ADA BUDAK BAJET HOT MINAT KAT LU LA LISA"
 
ingat taw sampaikan aminat ni...gua minat giler ok kat dia..

7 comments:

Kie-yu said...

erks. mmg berbaur lucah tjuk entry ni. tp ai agreed la. lisa surihani ni mmg cantek nk mampos. nyampass aku tau. *dengki tp baik hati*

Kie-yu said...
This comment has been removed by the author.
nuRuLain_zAiNi said...

huhu..
comel die ni..( lisa suriani )
hikhik..nice blog

Hasrol Nizam said...

i like lisa surihani too..haha
kalau rajin aku jawab tek ni yek..

nadiah fatihah said...

weh spe yg tek ko ni?? mmg tak patot die tek ko...ade ke patot ko kene jwb soklan psl diri sndiri kan???

AyuE said...

kie-yu and ain: lisa surihani the best....

hasrol: aku dah dua kali tek hang hasrol...satu pon hang tak jawab lagi..

nadey:aku saja ja buh muka aku bg publisiti skit,,,

nur hidayah isa said...

kena tek la..tgh busy ni mmg xleh nk wat ler..mintak maap ye..hehe :)

boyfriend