29.4.10

Apabila hati sekeji-keji, Mulut jua sedap memaki.

Suka lak aku nak buat hentry kali ni..bukan niat nak mengaibkan tapi bila hati sudah panas mulut juga akan keluar asap..hokeh ada paham??

jangan men2 ngan aku taw, aku senang je org xcari pasal ngn aku, aku akan hokeh je ngn orang tu...
jangan kaki orang tu dah naik kat kepala aku, confem kaki aku lekat kat mulut orang tu..Tengok aku dah EMO, dem betol!

hokeh mesti korang tak paham, korang taw x apa tu ketam????ketam tu tak taw nak jalan lurus taw tapi dia sibuk nak suh anak dia godek-godek jalan lurus gak, anak ketam tu lak anak yg baik ikut je la cakap mak dia, tak ikut kang kata durhaka plak...haishhh xpasal kena panah petir..so complicated la..ni aku tunjuk apa yang berlaku hokeh!!

dan aku menjadi panas apabila....

korang akan kata "hek eleh tu je?xde la panas pon" ok korang baca hentry aku yang lepas nih..

baru korang paham..

ni aku bahagian yang aku carot...

 boleh melawak ngn aku, member2 laki aku yang len rilex je carot,kutuk, mengate aku tapi ko kena paham diorang kat luar ngan aku dah mcm adik-beradik dah..jumpa bertegor, ko tu jumpa kat luar pon buat mcm tak kenal orang pe kes??tengok ni bru 2 3 org kawan2 aku xsuka attitude ko yang selebihnya ko tak tahu...cakap jgn lebih kurang je beb orang meluat!!


komen kat status aku ni dah cecah seratus...tak kan lah aku nak print screen sume kan..so paham2 je la..
senang nak nasihat orang tapi diri sendiri tu kita tengok tak???muhasabah diri dulu baru nak nasihat orang, tu sebab aku tak suka nak tulis blog nasihat2 orang ni..kalau orang xkenal baca blog kita xpe kalau yang kenal pas tu kena lak yang perangai lebih kurang je??
confem kena cop...

"Cakap tak serupa bikin, cermin muka sendirik tak maw!sebok nak carik jerawat orang jugak!"

be yourself hokeh don't be a bullshit...

lepas nih aku mesti kena band ngn mamat nih!!confem!!dia ada post kat pesbuk berbunyik begini selepas incident di atas berlaku....
Sabda Rasulullah saw :" Kebanyakan ahli neraka adalah terdiri daripada kaum wanita." 
aku tak nafikan..aku dah malas nak amik port,aku dah luahkan depan-depan lepas ni xde la kutuk-kutuk belakang lagi(confem je aku nih)

p/s: sangat tidak RAWK kan aku gaduh ngan laki...DEM nak wat camne dah pms, wrong time la bro lu carik pasal ngn gua..len kali timing tu bg kena seket..







zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...........................

4 comments:

saya_arief said...

ley masok melodi ni..
panas3..

Nurul Ayu said...

masok melodi tak kuar2 plk kang..hehe

Encik Bulan said...

panas..panas!

http://akuismailnoh.blogspot.com/2010/04/in-reg-ayue.html

The Poyo Gal said...

Blogwalking dari blog Zack~~

anyway, kebetulan la kita pada tarikh ini, ak jugak berPMS n bergado dalam fesbuk ngan sorg jantan. hahaha

die yg salah die plak yang hangin dgn ak tulis ALL CAPS tiba2. wadehek?

satu semester kawan ngan ak--study sama, road trip sama, tumpang kete blanje makan, takkan tak tau ak jenis kuat hu-ha kot? ak plak yg kena I'm sorry padahal die yg wat slah. chaittt

sekarang ak da sedar. ak x amik post da klu org gado2 ngan kita lam FB. Fb tu bukan dunia sebenar. klu x suke offkan streamyx/broadband tuh. hahaha

p.s tip ak: crop klu nak printscreen FB. pastu biarkan image tu lebih panjang dari lebar supaya boleh diview dlm blog (x pyh nak click2 sebab certain connection lambat load). pengalaman ak memprint screen FB utk blog ak. huhuh

boyfriend