15.4.10

coretan untuk "DIA"

15 APRIL 2010, KHAMIS


Saya ada kawan 
Dia sangat sangat baik,
Dia selalu temankan saya,
Teman saya makan,
Teman saya shopping,
Teman saya tengok wayang,
Dia selalu berada disamping saya,


Saya suka makan ayam Mc D,
tapi dia lebih suka makan ayam KFC,
dia selalu ikutkan ja apa yang saya nak,
sebab nanti dia kena tengok mulut saya muncung.


Saya selalu buat dia marah,
Tapi dia tak pernah tengking-tengking saya,
Kalau dia marah dia diam ja,
Bila saya tanya kenapa diam?
Dia jawab tak sanggup nak marah orang yang dia sayang.


Dia pandai main gitar,
Drum pon dia pandai main,
Tapi suara dia tak sedap sangat.
Tak pe yang penting dia selalu nyanyi untuk saya.


Dia suka tolong kawan,
Lagi-lagi kalau saya yang mintak tolong,
Satu hari tu saya xde duit,
Dia sanggup bagi saya duit padahal dia pon dah 3 hari tak makan.


Dia jenis tak kisah,
Ye la dia tak kisah pon saya ni gemok ke tak lawa ke.
Saya ja yang lebih-lebih nak diet la,
pegi London weight management la.
Dia cakap dia suka ja saya gemok sebab sedap pelok(ok tu tipu)
Dia cakap dia tak kisah pon,
Dia kawan ngn saya bukan sebab paras rupa tapi sebab hati saya ni baik.
(hehe malunya)



Saya jahat,
Bila saya tension,
Saya selalu lepas geram kat dia,
marah-marah dia,
Keji kan saya?
Dia rilex ja kadang-kadang boleh lagi buat lawak,
Semata-mata nak  hiburkan hati saya.


bila saya nangis,
dia orang pertama yang akan pujuk saya,
bila saya xde semangat,
dia akan bagi kata-kata perangsang untuk saya,
bila saya putus harapan,
dialah orang pertama yang akan memberi harapan baru untuk saya.
pendek kata dia sentiasa disamping saya,
walaupun hakikatnya dia sangat jauh.



Satu hari tu saya mimpi,
Saya mimpi dia dah xde disisi saya lagi,
Dia dah pegi mengadap Illahi,
Bila saya terjaga saya terus nangis
Sedihnya kalau dia dah xde,
tak dapat nak bayangkan.

Pagi tu saya tepon dia cerita pasal mimpi tu,
Dia gelak pas tu cakap,
“Awak macam nak saya mati cepat ja?.”
sampai hati dia, saya terus nangis lagi,
dia dah menggelabah.

Dia cakap dia akan setia disisi saya,
sebagai seorang rakan dan kekasih sampai keakhir hayat saya.
Walaupun kami tak tahu apa jadi pada masa akan datang
Tapi kami sentiasa berdoa yang terbaik untuk masa depan kami.

Terima kasih awak,
Sebab awak dah jadi kawan yang paling baik merangkap kekasih hati saya,
Semoga awak panjang umur dan dimurahkan rezeki..
Selamat Hari Lahir yang ke-21..
Sayang awak sangat.
MUHAMMAD FIKRI BIN RAHIM
a.k.a 
BAPEX


p/s: hari ni entry geli-geli sebab birthday bapex the hottest guy. Dedikasi Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran juga buat anak sedara ku yang tersayang Nur Syifa bt Syaiful Nizwan. Nak buat entry pasal anak saudara aku macam dia paham plak kan baru 3 tahun. Xpa nanti maksu beli hadiah kat syifa no,tapi tunggu JPA sem depan masuk dulu la..=p
sYifa and sYafiQ



 
me with him(budak boroi)

2 comments:

I n n z said...

shweet nye =]

Hasrol Nizam said...

owh, inilah bapex tu..
baru kenal muka..
entri geli-geli?
hehe

boyfriend