23.4.10

Aku jumpa awek Cun sehhhhh!!!

Wahh bau penang memang best walaupon hakikat sebenar nya  aku sedang menyedut asap terus ke paru-paru ku yang bersih dari noda asap rokok. Baru ja sampai rumah wei dah terpikir nak buat entry baru, bagus betol (dalam hati tertanya-tanya bila la earning nuff aku nak meningkat, dok singgit lebih dari hari tu lagi)..


arghh abaikan.. aku berblog bukan kerna duit tetapi kerna detik hatiku kuat mengatakan yang blogging ni BEST!!

Ok ni aku nak story pasal semalam, masa aku tunggu bas KKKL nak terpacak depan aku, aku gi la jalan2 jap pusing sri putri walaupon aku taw sri putri tu bukanlah seindah namanya tapi aku nak gak jalan. Nak dijadikan cerita……

Sedang aku berjalan-jalan sambil nyanyi lagu “geylang si paku geylang”.Aku ternampak ada sorang awek nih…cun, cantik, segak , bergaya dan lain-lain lagi lah... Nak kata artis bukan tapi serius aku familiar sangat dengan muka budak nih..


OK aku kenal la Lisa Surihani tapi bukan la maybe ada iras sikit kot, Siti Nurhaliza pon bukan, Aaron Aziz lagi la bukan(pe bodoh sangat aku boleh terpikir jantan nih)…aku dah confius! nak pegi tegur aku malu, ye la kena dia tak kenal aku, dituduhnya aku nak rogol dia ka(pempuan boleh rogol pempuan ke??), curik beg dia ka…tak ke kes naya, dari aku seorang mahasiswa yang berkaliber yang juga bakal menjadi bisneswOman yang Berjaya.. tak pepasal aku merempat dalam lokap tido dalam jail..huisshh selisih malaikat 44…


(ok dah ayue sila sambung balik penceritaan anda)

comel...


 cun okeh...


Lalu aku menghampiri beliau, dalam kepala otak aku ni dah reka ayat nak tanya apa kat minah tu..aku jalan lagi dekat, dekat lagi, dan lagi…pabila sampai je kat budak tu..Hatiku dah menjerit…

“LAAA MUKA AKU RUPANYA PATUT LA FAMILIAR SANGAT”
Aku pandang cermin la deerrr …patut la gua rasa cun habis..haks,haks…awek cun la sangat!!!
Muka aku masa tu elok sikit je dari belacan sebab penat angkat beg berat+banyak nak mampos..haha


p/s: Aku paham perasaan korang bila jumpa blogger yang perasan, rasa nak bagi cermin ja kan..haha so nasihat aku JANGAN MAKI-MAKI, KITA HIDUP KENA HEPI..yeahh RAWK ok!!!

5 comments:

Cik Nurul Pinky said...

salam perkenalan..sweetlah bog kamu..suka tengok hehehe

Nurul Ayu said...

cik nurul: thanks...blog ni simple je..

rainbowcloudy said...

hak3... feling tahap maximum dh tadi tb2 spoil plak.. ades.. uper sendirik huh.. kalakar2..

nce entry dear.. :D

Nurul Ayu said...

rainbowcloudy: hehe thanks!!

FeeQ said...

=.="

boyfriend