27.4.10

Nak Jadi Lebih Kaya

Aku bercita-cita untuk jadi lebih kaya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tanpa berusaha!!!

Waklu sampai bila pon tak kan kaya, ko nak mengorat Dato' pon kena ada usaha taw..badan kena solid molid,muka putih melepak,baju seksi2 haa lagi satu aset tu penting..kalau tak Dato' tu jeling pon tak nak kat ko..huh

Baru aku rasa penatnya kerja, sebelom ni bukan tak penah keja tapi kali ni kerja aku macam nak menghampiri kredibiliti aku sebagai seorang engineer suatu hari nanti..ceh! ayat macam bagus..

Before ni masa study(terutama process control) rasa cepat-cepat ja nak grad nak hilang kan bahana belajar!!tapi hakikatnya, better study dr kerja!!

ni pendapat orang yang penat baru balik dari praktikal training...so paham2 je la...

p/s: ehhh hari ni xde carot2...hmmm satu peningkatan bagi gua..

No comments:

boyfriend