21.5.10

“Contest UnguPurple Crazy”

Tetiba rasa nak join contest..memandangkan contest pertama yang aku join kurang bernasib baik(gua nangis 3 hari 3 malam taw macam orang mati laki dah lagaknya)..tuptup jumpa ini belog buat contest pasal kaler ungu..ok bukan fevret kaler aku tapi ada banyak gak la gambar aku pakai baju kaler ungu(gmbar tu di snap dlm 1 hari je,ada lebih kurang 70++..ohh sgt gila gambar)

ok ni gambar terencat aku ngn member-member rempit...aku pilih gambar ni sebab nampak ketidak matangan yang terlampau(bukan aksi terlampau ye)..






ok tema gambar ni superhero..jangan tanya kenapa budak pakai baju kuning tu buat gaya cam tu..aku pon tak paham superhero yang dia cuba gambarkan..(terlampau banyak sgt tengok cita tamil kot)

gambar ni di snap masa kitorang pegi SINGAPORE...ni kat pulau SILOSO..kat depan kitorang tu ada pantai...ramai yang dok bersidai!!diorang pakai bikini, memang seksi habis..kalau lelaki yang imannya ibarat pokok kelapa yang hampir tumbang memang beliau akan terus jatuh menyembah bumi ..hakhak aku pon silap banyak tak tamgkap gambar dengan awek-awek bikini kat situ kalau tak mesti aku dah menang contest nih...teeeeeettttttt..

ni banner tuan punya contest... mari join ramai-ramai!!


ok abg purple ni suh buat slogan la pulak...ok ni slogan berani mati aku...

"Purple atau Ungu adalah warna yang gila cantik!kalau takdak kaler ni tak lengkaplah warna pelangi..kalau takdak kaler ni tak meriah la hidup..kalau takdak kaler ni takdak la gambar yang terencat ni,kalau takdak kaler ni takdak la contest ni...kalau takdak contest ni takdak la aku sebagai peserta contest ni..pendek kata UNGU is Band,Purple is Colour.."

wahh giler panjang slogan...hakhak merapu itu penting..

p/s: aku nak tukar tajuk entry bg dengar superb sikit tapi dah bro ni suh letak tajuk ni layan je la..kang tak menang pulak..hehe

8 comments:

Sya Isya said...

gud luck, ya. ntry yng happening..

Roronoa Zoro said...

hak3.. hiro tamil mungkin.. hehe

anyway, gudluck in contest.. i got a contest to join too.. hehehe =)

Hasrol Nizam said...

tringat lak aku time dinner chemex tu haritu..hehe

Farid Fernandez said...

xpernah nak join contest...
jawap tag pon ikut mood... huhuhu

rObin@ayuE said...

sya isya::doakan kejayaan saye...huhu

zoro:: dh tgk contest ko tu..cam susah jek..huhu

hasrol:: cis...tak abis2 ngn ko pny cabutan bertuah tu...menci2...

farid:: aku pon malas tp dah xde keje nak buat..join je la..haha

Anzur Anuar said...

gud luck you!! ;)

cik paro said...

gud luck!!
kite pun join gak..
heheheheh..

Nazz@Purple said...

Penyertaan diterima!Terima kasih sudi join;)

ehem..ehem..abg purple mane lak nie..hehehehe..hahahaha..nazz nak gelak guling2 jap eh...gi buka blog nazz blik tgk..abg ke akak..

anyway...entry yg menarik..;)

boyfriend