3.5.10

Macam Mana nak Kawin Nih? part 2

Aku bangun awal tadi, bangun dengan sisa air liur basi masih terlekat dipipi, muka selenga, rambut macam sarang tebuan...terus tercangak depan tv, kalau-kalau ada cita best..hampa..astro pon xde cita best, nk je aku sound director astro tu..Apa lah salahnya dia buat sensor yang boleh mengetahui naluri customer nak cita apa pagi2 nih sebagai contoh "aku nak tengok cita HEROES" (aku cakap dalam hati ni)terus siaran tu tukar dr crita siam ntah apa2 jadi siaran cita yang aku nak..tak ke senang tu..

Dah xde cita best apa lagi aku bukak la tenet tgk2 apa yang patut..laman sosial yang berilmiah aku selalu bukak Geng Blogger..hmmm berilmiah la sgt paling syiok tgk budak2 geng blogger tu merapu dalam chat box GB..haha lawak kot diorang tuh, korang mmg rox lah..heehee

hokeh dah dok layan tenet perut mesti la lapar, aku terus masok dapoq amik coklat, aku bukak plastik coklat terus ngap then aku nampak lauk IKAN BILIS MASAK ASAM semalam, aku rasa perut aku nak makan nasik plak..pas tu mcm besa amik nasik amik lauk dok depan laptop aku..aku terus makan pas tu aku tetiba rasa pelik.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
,
.
.
aku baru teringat yang aku belom berus gigi dan belom mandi!!

"mangkok ayun patut la rase sedap je lauk ni"

p/s; hokeh siap hentry tak mandi pagi...gua nak pi mandi swimming pool jap..macam mana nak kawin nih aiyaakkk!!



Kesian laki aku..xpe nnt dah kawin mesti rajin mandi pagi sebab mandi dengan hubby..tteeeeeeeeetttttt

5 comments:

Anonymous said...

haha.. the first thing yg i buat bila bgon tdo, mandi.

Nurul Ayu said...

hehe..bagus..calon isteri yang terbaik..=p

syakira said...

standad la tu. aku pn slalu sarapan tak gsok gg n mndi dlu. haha

Jom Masak Channel said...

mandi dgn hubby..hahaha~

Nurul Ayu said...

syakira: ni klu mak mertua taw trus reject taw...

hidyah: hmmm kamu budak bawah umor jgn pikir bukan2..haha

boyfriend